Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Xera - 15 oktober 2008 23:13

Chiva är min storasyste och av vinhundsras - detta är mattes eget namn, hon är dålig på att stava.


Nu ska jag försöka lägga in en bild på oss två - andra försöket

Av Xera - 15 oktober 2008 21:34

Hejsan!

Här har Ni mig - Xera, jag är en schäfer dam på sju månader som har matte till hjälp med att skriva om våra upplevelser.

 Vi går på kurs, matte och jag – mest matte, och där har hon blivit itutad att hon ska ha mig i lina så att jag inte ska kunna göra egna utflykter.

Hon är snål matte så istället för att köpa en lina på djuraffären gick hon till de som sålde båttillbehör och köpte en – den var vit och jag såg på en gång och förstod vad som var på gång så givetvis gjorde jag precis som hon sa, speciellt som jag trasslade in benen i linan matte fumlade med – matte borde nog gå en extra kurs.

 

På återseende

 

Xera


Ovido - Quiz & Flashcards