Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Xera - 13 oktober 2009 21:16

När jag kom hem i dag sov husse och trots att Xera försökte väcka honom kunde hon inte.


Rådfrågade en sköterska på VC och när hennes "pinotips" - att trycka på en punkt vid örat, vid käken, inte fungerade hjälpte hon mig att ta kontakt med 112.

De gånger jag själv ringt har det tagit väldigt lång tid för ambulanserna att komma men idag kom två stycken väldigt fort.


Vi får se hur det går för vår husse/sambo. Vet att han själv inte vill längre och att han bett mig att inte kontakta sjukvården någon mer gång men .... som jag svek honom.


Borde ta bort denna bloggen men eftersom här finns saker, viktiga för mig får den finnas kvar så att jag kan spara de sakerna men detta är mitt sista inlägg och de som vill följa mig och Xera får följa med till våra nya bloggar - ha det så bra och hoppas allt gott för Er

Ovido - Quiz & Flashcards