Alla inlägg den 29 september 2009

Av Xera - 29 september 2009 20:52

Men nu börjar det bli väldigt fullt i vedboden men jag är nöjd för jag har en känsla av att vi får en väldigt kall vinter och jag vill inte frysa mer än nödvändigt.


Det var frost i natt och alla squach och tomatplantor ser mer än betänkligt ledsna ut. Hade ju inte fått in alla pelargonerna så vi får se vilka som överlevde.

Av Xera - 29 september 2009 20:47

Och jag har ju varit lika dålig som vanligt med att väga/mäta och komma ihåg men uppskattningsvis blev det nog någon stans mellan 2 och 300 liter, helt ok och hade jag ansträngt mig mer hade det lätt blivit det dubbla men varför samla på sig mer än vad man behöver?

Nu var ju detta mer än i mesta laget men jag har kommit igång med att sälja även om det inte blev mer än någon tusenlapp och man får ju förtjäna 5 000 kronor på sådant utan att behöva skatta för det så nästa år ska jag vara mer aktiv, kontakt med leverantör har etablerats

Ovido - Quiz & Flashcards