Alla inlägg under september 2009

Av Xera - 1 september 2009 21:04

Xera och jag har varit på en lite resa och ordnat upp saker; blodprover, köpt beställt halsband - nu har hon ett exat lika dant som tidigare, halvstryp i tyg, och sedan hämtade vi den lagade spegeln!


Sune tyckte spegeln var fin och fixade till den exta billigt och det tackar jag för - han hade till och med gjort rent den! Skämdes nästan när jag lämnade in den och såg hur smutsig den var efter alla år på väggen - tiden på bordet, såg jag inte hur smutsig den var ; ))


Sedan började jag sannera i en sluttning i trädgården - man får betala dyrt för att man inte håller efter hela tiden och att bryta ben och rygg - det betalar sig dyrt. Hoppas verkligen att vädret håller i sig så att jag kan fortsätta mitt trädgårdsjobb

Ovido - Quiz & Flashcards