Alla inlägg den 2 april 2009

Av Xera - 2 april 2009 21:24

Var på inkallningskurs i går kväll – första gången och använde även lina för första gången. Xera sa – du är dum jag vill leka med Dundra istället och så ramlade jag. Satte mig snabbt i bilen och åkte hem, la på is och höll foten i hög läge.

 

Fick tid hos läkaren och hon ordnade även en tid på röntgen – allt gick så fort och lätt men sedan sa hon som fotat – ta med dig bilderna och åk tillbaka till doktorn som visade mig en spricka i fotleden.

 

Nu har jag gips upp till knäet och ska så ha i sex veckor, fast det undrar jag – hoppas jag att jag inte ska behöva.

 

Xera och jag har snälla vänner som ska hjälpa oss.

 

För tillfället är det lite jobbigt, gipset får inte belastas på ett dygn och jag vet inte hur jag ska ta mig upp för trappan, eller det vet jag ju, man kan hasa sig upp på ändan men sedan ska jag resa mig och upp i sängen – inte lätt då det friska benet är det med utbyt hälsena och helt förtvinad vadmuskel, fast efter ett dygn blir det lite enklare men inte helt enkelt

Ovido - Quiz & Flashcards