Alla inlägg den 15 april 2009

Av Xera - 15 april 2009 15:49

Förra måndagen var vi på vård planeringsmöte för husse, då sa man att det inte var någon idé att flytta honom till en rehab avdelning eftersom han inte skulle göra tillräckliga framsteg på de fyra veckor han kunde få vara där.

Förra tisdagen flyttades han helt plötsligt till en rehab avdelning och i morse ringde en kurator och sa att nu var han färdig vårdad, det tog bara tre dagar; onsdag, torsdag och så tisdag – under påskhelgen var han hemma på permission - snabba ryck alltså.

 

Xera är otrolig på att läsa mina innersta tankar – hon vet saker innan jag själv tänkt klart tanken och nu vet hon att jag ska åka ensam på hundkursen – hon sitter ute på trappan och hoppas på att kunna övertala mig till att hon ska få följa med. Eftersom jag har så svårt för att gå blir det dumt att ta med henne, jag får lära mig av de andras misstag.

 

Vi tog en kort liten promenad idag, hon tyckte det var väldigt konstigt – jag går ju så sakta men vi tog oss runt en liten kort promenad och så småningom får jag nog upp farten

Ovido - Quiz & Flashcards