Alla inlägg den 18 april 2009

Av Xera - 18 april 2009 22:37

Vilket underbart väder vi har lite torrt är det ju men då frodas inte sniglarna så man får "ta det onda med det goda".


Xera mår toppen nu idag när husse kommit hem på besök, hon har tydligen saknat honom väldigt mycket - det blir han glad över att få höra.


I morgon tror jag att jag ska våga ge mig ut och köra bil. Läkaren sa ju att det får jag göra och det är ju koplingsfoten som är skadad så jag ska testa - livet skulle bli så enkelt om det gick och jag körde ju i fredags men bara en kort bit. Och nu har jag en bil där man ska justera hastighetsmätarvajern och sedan ombesiktning och så nästa som ska besiktigas - båda innan gipset tas bort så jag måste bara se till att komma igång och köra och kan jag gå så kan jag antagligen även köra, har bara inte vågat. Allt löser sig, får man hoppas.


Gipset ska sitta kvar fram tills den 7:e maj - det är väldigt lång tid men jag har startat nedräkning och förtränger att det är minst sex veckors återhämtning efter den 7:e maj

Ovido - Quiz & Flashcards