Direktlänk till inlägg 24 april 2009

Hunden tar sig friheter

Av Xera - 24 april 2009 22:47

Hunden har lärt sig att matte haltar fram och gör därför precis som hon har lust ; )) Springer jag tillräckligt fort så hinner inte matte ifatt mig, hälsar Xera.


Men hon är ju charmig också så i slutändan blir vi nog ense, fast ofta, väldigt ofta skulle jag ge ganska mycket för att bli av med henne, en kort stund. Speciellt nu när det är kväll/natt blir vi vänner - mörkret för oss samman.


Hoppas Er helg blir bra!

 
 
Ingen bild

Dundras matte

25 april 2009 10:23

Det finns lägen när jag säger till Dundra att om hon inte uppför sig (för den lilla damen vet hur man gör!) så ska jag sälja henne på Blocket! Billigt... Du är inte ensam, mem 99,9% av tiden är ju våra "valpar" det underbaraste som finns.

Igår hittade jag förresten den perfekt bad-tunnan till Dundra! En jättestor tunna som är lagom hög för att hon precis ska kunna få i båda frambenen, bubbla, bada och försöka "gräva" ur allt vatten! Den rymmer massor och hon leker i den till vattnet skvätter så det står härliga till, helt ljuvligt att se!

Intressant att höra hur det verkar som om läkarna nu kommit till insikt om hur de ska gå vidare med husse, men så urbota underligt att de inte tagit in en neurolog tidigare? Hoppas han mår bättre snart!

Många kramar från Dundra med mattar

 
gunvor

gunvor

25 april 2009 20:25

Om man börjar läsa från
"Men hon är charmig..... o s v" och tänker sig att det är Xera som skriver om matte så blir det ju extra roligt och gulligt"
Hoppas ni haft en bra lördag
Gunvor

http://frosta.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Xera - 22 januari 2012 20:01

Men Xera hälsar till Er alla och i kväll har jag tid att umgås med Er men sedan kommer några fulltecknade dagar och när jag sedan loggar in förväntar vi oss hälsningar från Er eller så säger vi godnatt och fortsätter på annat ställe eller så lever hu...

Av Xera - 22 januari 2012 19:02

Bytte ställe att vara, att skriva om mig och hunden. Först blev vi fler i familjen, lilleKisseMisseNissen flyttade hit. Det var ju inte så lyckat med att hunden skulle knyta an till husse, husse var för sjuk så därför blev det en kattunge, men även...

Av Xera - 28 november 2009 20:55

Helt fantastiskt att en blogg kan överleva så här länge utan inlägg. Det var ju ganska länge sedan Xera och jag lämnade detta stället men trots det kommer det dagligen mängde av besökare - helt fantastiskt!   Numera är vi på en massa andra stäl...

Av Xera - 17 november 2009 23:29

Nu ligger hon på Blåstjärnan med lunginflammation. Kennelhostan utvecklades till detta ...

Av Xera - 15 november 2009 21:09

Detta är lite av ett test, att se hur länge ilska kan hålla i sig och tydligen finns det människor som är väldigt aggressiva av sig - hemskt egentligen. Fast de lever säkert på adrenalinet av sin ilska och mår på sitt sätt bra.   Själv tycker j...

Ovido - Quiz & Flashcards