Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Xera - 21 mars 2009 20:19

Veden räcker i år – varför trodde jag annat?? Den har ju alltid räckt - veden, men jag har alltid fått för mig att den inte ska göra det.

 Nu är allt upp och ner och jag helt nollställd – husse ska komma hem i morgon på permission över dagen – i hans ”status!” Har fått telefonsamtal från sjukhuspersonal som menar att han kommer säkert inte att göra något dumt, gör han inte på sjukhuset! Sov i 14 timmar, oroligt. Förstår att sambon skulle behöva flytta hem men går inte med på en gång till att samhället lastar över ansvaret på mig. Xera är stor flicka och behöver inte alls hållas fast/ha koppel på sig om man öppnar grinden ut till stora vägen för att låta bilar köra ut och in – hon vet att då ska man stå stilla på gräsmattan, fast som sagt matte tror inte riktigt på det ; )) att Xera förstår. 

Xera har fått nya kompisar – små hästflickor, sådana som rider – kärleken var ömsesidig - gissa om hon njöt av att vara omringad av småflickor som klappade henne och så kom mammor också och de tyckte också om att klappa

Ovido - Quiz & Flashcards