Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Xera - 10 juli 2009 21:30

Vaknade och hade inte ont i knäet och inte heller när jag gick upp och stödde på benet. Erkänner att jag nog överbelastade det idag av ren glädje över att inte ha förskräckligt ont men sak samma nu är vi på rätt väg, när det gäller smärta i alla fall. När det gäller hur jag ska träna min marodör, Xera, får jag ingen hjälp så där får jag nog fortsätta som jag tänkt men väldigt ledsen är jag över att Xera har en så ointresserad uppfödare, tråkigt men så är det och egentligen är jag inte specillet förvånad, bara ledsen att min första tanke/föraning var rätt men som en vettig person sa; Med så många kullar som den uppfödaren producerar så krävs en "sekreterare" för att svara på alla valpköpare frågor - stämmer säkert - tyvärr 

Av Xera - 10 juli 2009 21:13

Tror inte det varit minsta uppehåll i dag men det behövdes ju vatten så jag vill inte klaga och skor och andra kläder har jag ju så att det går att byta men lite trist börjar regnet bli

Av Xera - 10 juli 2009 21:09

Att inte jaga rådjur, stundtals blir jag mer än arg på hunden men hon är egentligen väldigt duktig, men hund och har ännu inte full koll på alla störnignar och vad hon ska kunna.


Har varit inne på ett hundforum och försökt få råd om hur vi ska fortsätta vårt arbete men vände mig tydligen till fel forum för det blev noll svar.

Av Xera - 10 juli 2009 21:06

Så kantarellerna växer och idag har vi plockat lite drygt 3½ liter, att väga blir fel i denna väta.

Ovido - Quiz & Flashcards