Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Xera - 9 augusti 2009 20:13

Nu är det mindre än en månad kvar tills dess att Chiva flyttar från oss och jag ser verkligen fram mot den dagen då hunden är en surkärring. Skulle själv aldrig välja att skaffa mig en hund av vinhundsras men så länge hon var snäll mot Xera så såg jag med vänliga ögon på hunden men nu sedan hon mest är hemsk mot den yngre så räknar jag timmarna till att surtanten flyttar - sist jag räknade efter så var det 740 timmar - tror att jag ska göra en sådan där klippa av grej ; ))

Av Xera - 9 augusti 2009 20:11

Uppskattar att det blev lite drygt 27 liter i dag och när man rensat svampen har jag en känsla av att man kan uppskatta att det är 1/4 s vikt.


Vi har haft en massa besökare och alla har de plockat svamp eller så har jag gjort det åt dem så idag tog jag mig egna turer och nu har sambon jobb - själv behövde jag rensa huvudet.

Ovido - Quiz & Flashcards