Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Xera - 12 augusti 2009 21:39

Bara samlat ihop dem vi höll på att trampa på och det var nog bara några liter.

Av Xera - 12 augusti 2009 21:37

Fast lite påverkad av löpet är hon allt - hon kissar mycket, speciellt när vi passerar hus där det bor hanhundar ; )) Vet att jag kanske inte borde gå förbi men om inte så skulle vi få stanna på tomten och den hänsynen tar jag inte.

Av Xera - 12 augusti 2009 21:33

Det är ju roligt men lite jobbigt är det att gräset växer så mycket men å andra sidan är gräsklipp toppen att använda som täckning i odlingar så när man väl krattat och tagit upp så är det bra att ha.


Trädgården har blivit väldigt försummad i år men trots det finns det ganska mycket fina blommor som jag måste ta mig tid att fotografera så att jag har något att titta på i vinter.


Glömde så solrosor i våras men av en snäll vän fick jag en massa små självsådda som nu börjar blomma - gula och vackra är de.

Ovido - Quiz & Flashcards