Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Xera - 25 augusti 2009 22:21

På att Xera inte ska bry sig om rådjuren utan att istället tycka att matte är trevligare - matte är nog inte tillräckligt trevlig ; ))


Fast vi gör framsteg - ibland ; ))


Vi tränar dagligen och Xera är duktig på att lära sig så jag har hopp om att det ska bli en ändring men som jag sa åt henne idag - dina ögon när du får korn på vilt - då är du inte min hund

Av Xera - 25 augusti 2009 22:18

Har plockat och tagit tillvara det vi behöver så nu är det för andra jag plockar och jag hade bestämt mig för att aldrig rensa sådan svamp men så insåg jag att dottern har ju så mycket och här kan man klämma in en och annan extra timme så jag lovade att ta tillvara svampen jag plockat åt henne, ca. 6 kg - det blev nog 2½ - 3 kg när den var urstekt

Ovido - Quiz & Flashcards