Alla inlägg under augusti 2009

Av Xera - 5 augusti 2009 20:28

Vissa delar går ine att klippa - de är för vattensjuka,  men vad kan man annat förvänta!

Av Xera - 4 augusti 2009 21:29

Skrev just ett långt inlägg om kantareller men så gjorde jag något fel och allt vart försvunnet - som det kan gå!

Men för statesiken så blev det nog 9 liter i dag men jag blev nästan nerslagen på sista stället - kantareller är helt klart hårdvaluta för vissa

Av Xera - 4 augusti 2009 21:15

Nu är den gröna bilen på verkstad för att få nya bromsar och jag vet inte vad - dyrt kommer det att bli i alla fall.

Vi har ju två bilar men jag har svårt att köra mer än en per gång så det var lite svårt att organisera allt men jag fick låna en bil gratis! och den är alltså också grön.

Av Xera - 3 augusti 2009 22:49

Men får ingen som helst översyn men än som idag att jag plockade de sockerärtor som var stora nog. Ska ta mig tid till att så ny sallad men när är tveksamt

Av Xera - 3 augusti 2009 22:48

Av Xera - 3 augusti 2009 22:18

Vi tränar ju ihärdigt på att Xera inte ska bry sig om rådjur och helt tydligt svarar hon väldigt bra på träningen - hon är duktig men det visste jag ju redan - att hon hade bra "påbrodd".


Nästa träningspass blir inte förrän vi passerat midnatt och det börjat ljusna, nu sover älsklingen gott

Av Xera - 3 augusti 2009 22:17

Nu måste vi tänka på annat och då har kantareller ingen stor betydelse

Av Xera - 2 augusti 2009 22:27

Har gått med henne i två eller är det tre dagar nu och hon drar inte det minsta - vi ska säkert komma till någon slags ök för hur vårt fortsatta liv ska gestalta sig på bästa sätt

Ovido - Quiz & Flashcards