Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Xera - 12 maj 2009 20:36

Min lilla/stora Xera ska det nog bli hund av, fast jag erkänner att det varit lite väl många tvärstopp, först att husse blev så väldigt sjuk strax efter att hon hämtats och nu senast att han hamnade på hospitalet igen och så länge och att han är så väldigt hemskt förvirrad, självfallet förstår Xera att matte är bekymrad, att sedan matte bröt benet försvårade allt väldigt mycket.

 

Kom mig för att träna med henne idag och då upplevde jag vilken hund jag har – vilka resurser hon har – hon är en underbar hund men det är inte varje dag som jag kan uppskatta det men just nu kom hon förbi och gav mig en ”tjänare matte” blick.

Vi fixar detta Xeras och jag – hon är en toppen hund, har jag vetat hela hennes liv här och nu har jag lärt mig att inte bry mig om annat än vårt förhållande, skulle vara att vi måste se till att husse har det bra men just nu sover han.

 

I morgon ska vi till stora staden och fixa till husses huvud – hoppas det går bra, sämre kan det nog inte bli

Ovido - Quiz & Flashcards