Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Xera - 18 maj 2009 22:12

Hur länge detta ska fungera,

att jag går upp och städar varje morgon innan hemtjänsten kommer och sedan ler glatt och tycker att livet är perfekt, att det inte är det vet ju Xera och reagerar efter detta.


Även husse vet att det inte stämmer - hur länge ska vi lyckas klara detta?



Av Xera - 18 maj 2009 22:06

Har mer än en gång blängt på husse när han vänligt frågar mig om vi odlar maskrosor och om så varför? - blir sur eftersom det dåliga samvetetet kommer i dagen så idag tog jag mig i kragen och gick på, kröp på runda, och tog upp dessa gula vackra blommor men det finns inte en chans att jag ska vinna kriget.


Har en massa mål som jag tänker uppnå med mitt odlande men är tveksam om det går att uppfylla något - tiden och orken räcker inte till

Av Xera - 18 maj 2009 22:02

La jag ett spår åt Xera och självfallet var hon jätteduktig trots att det fick ligga på tok för länge och att hon fick sitta i bilen utanför VC i solen  - stackars hund men det är ju solskydd men ändå.


Tror vi gör om samma sak i morgon, lägger ett spår men denna gången är jag lite mer noga så att jag vet var jag gick och inte negligerar hundens nos och tror att jag minns - gör jag inte ; ))

Ovido - Quiz & Flashcards