Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Xera - 27 maj 2009 22:22

Börja på minnesträning - det gör mig glad och förhoppningsvis kan det hjälpa honom, själv är jag inte utbildad på hur man ska handskas med hans problem och det var ju inte hemtjänsten heller så det så. Men förhoppningsvis kan detta vara till viss hjälp, sämre kan det troligtvis inte bli.

Av Xera - 27 maj 2009 22:06

Nu är ju inte Xera någon hejare på att komma när matte ropar och det finns rådjur i närheten men på något sätt löser det sig säkert i framtiden, eller så gör det inte det och vi får flytta till staden där det inte finns rådjur och älgar runt knuten.  Sista gången på kursen är den 1:a juni och sedan ska hon och Dundra börja leka igen - det ser vi fram mot! och de ska aldrig mer gå på samma kurs - de ska bara vara lek kompisar. Annars så har Xera helt plötsligt blivit så enormt duktig, belöningen är numera en gammal sliten boll som hon gör allt för och så älskar hon sin matte.  När jag låg på knä och rensade i ett land idag kom Xera och la sig, lutade huvudet mot mina ben och somnade, att jag redan älskade henne viste Ni ju redan. Xera, vår krigarprinsessa är oftast den perfekta hunden och idag var första gången hon skällde – det stod sex äldre sura gubbar och studerade mellanskolans gamla dass, som finns två meter från vår tomt, och då sa Xera VOV vov men var mest

lite rädd – surgubbar är inte roliga och just dessa reagerade även jag emot

Av Xera - 27 maj 2009 22:04

Men sak samma jag älskar den, även skönhetsfläckarna - de är många men de fotar jag inte

Av Xera - 27 maj 2009 22:00

Det tror jag är den optimala lyckan. Men sedan har vi ju olika krav på friskhet, tror man är väldigt anpassningsbar och anpassar sig, så gör jag i alla fall och självfallet njuter jag ständigt av livet

Ovido - Quiz & Flashcards