Alla inlägg den 31 maj 2009

Av Xera - 31 maj 2009 21:30

Tycker Chiva, Xera klarar det mesta men ska vi vara ärliga så har hon legat en hel del idag. Orkade bara ta Xera till stranden idag, när det var Chivas tur att promenera sa foten STOPP. Blev lite ledsen när jag talade med sjukgymnasten om min dåliga fot, hade glömt alla problem jag tidigare haft med detta ben pga. upprepade tromboser.Att benets blodkärl antagligen var skadade. Gick aldrig in på knäskadan - mina ben är ett kapitel för sig I morgon är det avslutning på inkallningskursen - ringde Dundras matte och fick veta att stackars Dundra skurit sönder sin ena tass - tänker på henne och hoppas smärtan går över 

Av Xera - 31 maj 2009 21:26

Är detta något Ni firar?

I tidernas begynnelse brukade sambon/husse komma hem med liljekonvaljer denna dag. I år tror jag de är utblommade, någon som vet?


Mina barn har ringt mig och jag ringde min mor, gör jag mest varje dag ; ))

Av Xera - 31 maj 2009 21:24

kan ju diskuteras men idag tog husse över gräsklipparen och de trivdes bra ihop - skönt om det finns saker han kan klara av och att han själv tar initiativ.

Ovido - Quiz & Flashcards