Alla inlägg den 23 maj 2009

Av Xera - 23 maj 2009 20:02

Huset verkar vara samlingsplats för områdets möss och när jag idag talade med några grannar fick jag en vettig förklaring - hemskt om det ska vara så, att bråka med grannar om deras hästgödselhögar har jag ingen lust, orkar jag inte. Fick rådet att skaffa tio katter, får väl göra det.



Av Xera - 23 maj 2009 19:58

Nu har Xera fattat vad det betyder, både under gång och på avstånd, fast bara på tomten men vi fortsätter träna och poletten ramlar säkert ner även där, på annat ställe.

Av Xera - 23 maj 2009 19:52

Nu är det nästan klart det också! så mycket mer har vi inte hunnit idag fast jag har kommit på att de nysådda pallkragarna kan man täcka med delar av kompostgaller - det Ni!

Sådde huvudsallad, isbergssallad och plocksallad. Fortsätter i morgon

Ovido - Quiz & Flashcards