Direktlänk till inlägg 26 juni 2009

Bilprovningen

Av Xera - 26 juni 2009 21:09

Skriver detta som svar på ett inlägg från Siv.


Jag är medveten om att jag kan göra fel så jag protesterade inte speciellt över att jag debiterades för ett uteblivet besök på min egen bil - vet med mig att jag skulle gått in och kontrollerat men glömde det och för det får jag betala 150 kronor men jag blev väldigt upprörd över att jag fick räkning på en bil som inte är min. Första gången jag ringde blev jag idiotförklarad av kvinnan på kontoret i Stockholm. Sedan ringde jag minst 10 - 20 gånger till det lokala kontoret men kom aldrig fram så jag ringde till stockholm igen för att be om en adress, så att jag kunde skriva och protestera mot avgiften på bilen som inte var min. Då kopplades jag till ekonomikontroret och skulle bli uppringt väldigt snart - det dröjde minst fem timmar och nu var jag om möjligt ännu mer upprörd.


Som sagt, än en gång blev jag idiotförklarad och nog tycker jag att jag kunde fått en ursäkt för att de gjort fel - fick bara veta att sådant händer men att jag var så dum och att jag bokat så många olika tider för bilen - det har jag gjort, den startade ju inte när jag egentligen skulle besiktigat den.


Personalen på bilprovningen borde gå charmkurs och lära sig att kunderna ska behandlas bättre. Själv mår jag dåligt bara jag tänket på att uppsöka detta ställe igen, men nu dröjer det nästan ett år

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Xera - 22 januari 2012 20:01

Men Xera hälsar till Er alla och i kväll har jag tid att umgås med Er men sedan kommer några fulltecknade dagar och när jag sedan loggar in förväntar vi oss hälsningar från Er eller så säger vi godnatt och fortsätter på annat ställe eller så lever hu...

Av Xera - 22 januari 2012 19:02

Bytte ställe att vara, att skriva om mig och hunden. Först blev vi fler i familjen, lilleKisseMisseNissen flyttade hit. Det var ju inte så lyckat med att hunden skulle knyta an till husse, husse var för sjuk så därför blev det en kattunge, men även...

Av Xera - 28 november 2009 20:55

Helt fantastiskt att en blogg kan överleva så här länge utan inlägg. Det var ju ganska länge sedan Xera och jag lämnade detta stället men trots det kommer det dagligen mängde av besökare - helt fantastiskt!   Numera är vi på en massa andra stäl...

Av Xera - 17 november 2009 23:29

Nu ligger hon på Blåstjärnan med lunginflammation. Kennelhostan utvecklades till detta ...

Av Xera - 15 november 2009 21:09

Detta är lite av ett test, att se hur länge ilska kan hålla i sig och tydligen finns det människor som är väldigt aggressiva av sig - hemskt egentligen. Fast de lever säkert på adrenalinet av sin ilska och mår på sitt sätt bra.   Själv tycker j...

Ovido - Quiz & Flashcards