Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Xera - 7 juni 2009 20:49

Då slipper jag vattna


Sedan är jag konstant lycklig över att jag har den underbara hund som jag har men det börjar väl bli lite tjatigt

Av Xera - 7 juni 2009 20:07

Vi har inte gjort något speciellt i dag och egentligen har hon nog varit lite stökig men sak samma - hon är en så trevlig hund. Måste gå och se om hon är inne så att jag kan stänga ytterdörren för natten - vi ska sova

Av Xera - 7 juni 2009 20:05

Här har regnat en del. Borde gå ut och göra lite nytta men undrar om jag inte skulle samla mig, vila och ta nya tag i morgon.

Av Xera - 7 juni 2009 20:03

Och även jag är slut/trött.


Nu har jag umgåtts med båda mina barn - skönt att inte vara småbarnsförälder och behöva umgås med dem dagligen ; ))


Tacka vet jag min hund - henne tröttnar jag aldrig på

Ovido - Quiz & Flashcards