Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Xera - 8 juni 2009 21:31

och sår men kommer aldrig att bli klar i år.


Ta lärdom av mig - bryt inte benet i april och få inte sedan hem en skraltig husse samma dag som de tar bort gipset, eller var det dagen efter? Sak samma, det är ungefär samma sak.


Sedan hemtjänst och daglig städnign och stress och så när det är över ramlade jag och slog sönder ryggen - men nu har jag som sagt sått en massa sallad och Xera har hjälpt mig att luckra upp jorden, efter det - vi får nog köpa sallad hela sommaren ; ))

Av Xera - 8 juni 2009 21:30

har ju två bilar men att ha en bil som inte startar - vad gör man med den? och så skulle den besiktigas i morgon.


Orkar inte med bilar som inte fungerar och startar de inte fungerar de inte, min åsikt

Av Xera - 8 juni 2009 19:28

och jag är ledsen - Xera tröstar mig genom att lägga sig bredvid mig när jag rensar för att så sallad och sedan ställer hon sig mitt i det nysådda, men jag ska inte bli arg - hon vill ju bara trösta mig.


Vet inte vad det är för fel och nu när husse inte ens kan läsa en instruktionsbok och förstå vad där står - livet känns så förskräckligt jobbigt, är inte van att klara allt och dessutom ta hand om honom och se till att han mår bra och så Chiva som en extra kvarnsten - har bara lust att krypa ner under täcket, snart kan jag göra det men först tror jag att jag ska smita ut och rensa så att jag kan sätta lite mer sallad.



Ovido - Quiz & Flashcards