Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Xera - 6 juni 2009 21:01

Xera och jag tränade minst en vecka på att hon inte skulle hälsa på hemtjänsten och hon förstod precis och gjorde som jag sa - duktig hund!


men om vi träffar någon som vill tala med henne - hon har ju lärt sig att inte umgås med främmande, är inget egentligt problem men mannen vi träffade idag såg det som ett sådant då han blev så förtjust i Xera som bara tittade lite försynt och sedan gick vidare.


Men gissa om jag blev glad när vi träffade ett gäng med islandshästar som leddes av väldigt små flickor, stannade och det gjorde Xera också - tittade bara när alla fem sex hästar gick förbi och sedan fortsatte vi. Men att jaga svalor - det ville hon ; )) och det gjorde hon

Av Xera - 6 juni 2009 21:00

men på något sätt är de positiva stunderna fler än de negativa - hoppas du känner detsamma!

Av Xera - 6 juni 2009 20:54

men blåser samtidigt så blött blir det inte men vi glömde spridaren på när vi gick långa rundan idag, märktes inte - jorden är genomtorr.


Sprutade mig full av myggmedel och la mig på knä i "de byxorna" - du är lerig på knäna sa husse med ett leende.


Nu är det så att kommer jag väl ner så är jag där, att komma upp är en helt annan sak men vad kan man begära av en tant som bestämt sig för att slå rekord i att ramla.


Njuter av min trädgård och är glad för varje dag jag får ha kvar den

Ovido - Quiz & Flashcards