Alla inlägg under juni 2009

Av Xera - 1 juni 2009 20:18

på inkallningskursen - skönt!

Den kursen gick det spöken i, brutet ben och sedan skador på händerna, allt pga. att matte mådde dåligt - benet, och att matte var så dum att hon anmälde Xera till en kurs där dels hennes bästa lekkamrat gick samt hunden som älskar att reta henne - Xera. Vet att en matte ska ha bättre koll på sin hund men denna matten - Xeras aldeles egna, har inte det ; ))


Vi startade dagen med ett besök vid sjön, Xera vill gärna bada men vågar inte riktigt simma så i morgon ska jag ta på mig skor som jag kan ta av mig och sedan på igen och så ska jag bada med henne, bada benen i alla fall.


Xera blir trött i värmen och Chiva dör nästan, hundar med hennes typ av tilltryckta nos mår extra dåligt i värmen och det är för långt att gå med henne till sjön - hon skulle lägga sig ner och nästan dö halvvägs.


Hoppas Era hundar haft en bra dag!


Glömde skriva att vi fick diplom på kursen, sa högt ifrån att det tyckte jag inte vi var värda så det är inget vi ska sätta upp på väggen och yvas över, har nog redan slarvat bort det

Av Xera - 1 juni 2009 20:16

Men samma år som tidigare ; )) och underbart väder

Ovido - Quiz & Flashcards